Irish (Vyliž) - Cop

29.05.2010 08:13

    D                 G        D

1. Já cítil hned ten zvláštní žár,

      D             G    A

   tu holku už jsem léta znal

     D           G        D

   a objevil ten zapadlej bar

        A           D

   a na nesmysly se ptal.

 

2. Kdo je kde a co já smím,

   kam jen jít a hlavně s kým,

   až vedla mě tou ulicí,

   já těžký nohy vlík.

 

   D         Emi

R: Já nebudu dneska spát,

        D               A

   stín kreslí zvláštní sen.

   D                Emi

   Může se nám až k ránu zdát,

      E#mi         G

   že přišel novej den.

        D     A     D

   Pojď vítat novej den.

 

3. To probuzení bylo zlý,

   já vyřknul ortel nad sebou.

   Jen plamen svíčky osvítil,

   prej krásu pode mnou.

 

4. Že stíny umí čarovat

   jistě ví každej z nás.

   Já možná měl jít domů spát,

   ten pramen s ránem zhas.

 

R: Já nebudu …

 

5. Tak se probuď jen už nespi dál
    teď dobře víš to nebyl sen.
    Ten s tebou na lásku hrál
    pojď vítat novej den. (2x)

 

Rf. 2x
    … pojď vítat novej den, jo pojď vítat novej den