Černý mám spády (Weekend)

27.04.2014 15:22

1. Snad i Ďábel sám se ve mně skrejvá,
    jak uhel svědomí černý mám,
    já poslouchám, jak prstem kejvá,
    jak uhel svědomí černý mám.


R: [: Černý mám spády, černý mám spády,
    dávám na radu zlou, jak uhel svědomí černý mám. :]


2. Ten pocit mívám nìkdy k ránu,
    jak uhel svědomí černý mám,
    když se vratkým krokem vracím z flámu,
    jak uhel svědomí černý mám.


3. A po ulicích teď smutně bloumám,
    jak uhel svědomí černý mám,
    zbylou pětku v kapse žmoulám,
    jak uhel svědomí černý mám.


R:


4. Ten zlej ve mně mi špatně radí,
    jak uhel svědomí černý mám,
    a ke špatnostem dál mě svádí,
    jak uhel svědomí černý mám.


5. Já lepší cestou dát se chystám,
    jak uhel svědomí černý mám,
    a nevím však, jak hnout se z místa,
    jak uhel svědomí černý mám.


R:


6. = 1.


R: 2x