Co ti poví čas - Petr Kůs

29.05.2010 08:33

 1.

Slunce jen líně se koulí, dneska zas to tak vypadá,

život dává jen štěstí a lásku, to ti tak jenom připadá.

 

Kvítky kdo po vodě hází, ten ví, že odnese proud.

Lístek se po lístku ztrácí, je údělem zapomenout.

 

Refrén:

Vím, co ti poví čas a vím jak ti lidi lžou,

já vím, co tě na srdci trápí, to trápí i duši mou.

 

Až projdeme jednou z bran, z bázně se budem´třást.

Už spousta jich nepřišlo zpátky, bůhví, co tam čeká nás.

 

2.

O lásce šeptal mi vítr a já si tě tolik přál.

Teď mám tě, tak dej mi svou náruč, vždyť bůhví, co bude dál.

 

Slunce jen líně se koulí, dneska zas to tak vypadá,

někdo vchází a jinej se loučí...zejtra půjdu já.

 

Refrén:

Vím, co ti poví čas a vím jak ti lidi lžou,

já vím, co tě na srdci trápí, to trápí i duši mou.

 

Až projdeme jednou z bran, z bázně se budem´ třást.

Už spousta jich nepřišlo zpátky, bůhví, co tam čeká nás.