Cumberland v horách - Cop / Ch. Daniel`s

29.05.2010 08:08

     G                       C              G

1. Lásko, ty dobře víš, že se mnou nejde hnout,

                           C                G

   táta s mámou řek' mi: jdi si hrát, jsi bloud,

                          C

   tak jako noci ubývá a potom přijde den,

         G          Emi     D    C

   jó, štěstí mít, koukám, není fór.

 

2. Pojď sem, říkám, nehraj na schovávanou,

   neboj, jdu dál akorát, to přestává bejt hrou,

   šance na mě nečeká, kde ji hledat mám,

   Cumberland v horách, číslo znáš.

 

     C             G

R: Slunce, hřej, hrej, hrej, hrej,

    C      G     D     G

   nebudu lítat jako pták,

    C                    G          Emi

   mám jen hůl, štěstí hledám jako vůl,

    G            Emi     D      C

   Cumberland v horách, číslo znáš.

 

3. Štěstí hledá jako já, neví, kde mě má,

   každej čeká na svou šanci, jednou přijít má,

   šance na mě nečeká, kde ji hledat mám,

   Cumberland v horách, číslo znáš.

 

      C            D              G

R: + Cumberland v horách, číslo znáš ...