Dálnice č. 5 - Pavel Žalman Lohonka / Gordon Lightfoot

29.05.2010 08:27

  

    G              Hmi Ami   D         G

1. Časně ráno mrholí  na dálnici číslo 5,

                      Ami D                    G

   já mít křídla sokolí,  obletěl bych celej svět,

                      Ami    D              G

   místo křídel nohy mám, v srdci naději a cíl,

                       Hmi   Ami       D             G

   jen si marně vzpomínám, kde jsem s tebou, holka, byl.

 

    G               Hmi   Ami     D            G

R: To nám bylo sedmnáct, jen sedmnáct a půl roku,

                       Ami D                  G

   život tančil kolem nás  a zdál se bez nároků.

 

     G                Ami D                G

2. Svět je pořád velikej jako plná láhev snů

                        Hmi  Ami  D           G

   a jsou na něm chodníky, který vedou k domovům,

                     Hmi Ami   D             G

   když se nebe usmívá, to se mi jde mnohem líp,

                        Ami D                   G

   jen si človek vzpomíná, jak si přál svět obejít.

 

R: To nám bylo …

 

    G              Ami D               G

3. Časně ráno mrholí  na dálnici číslo 5,

                      Hmi Ami  D               G

   já mít křídla sokolí,  obletěl bych celej svět,

                    Hmi   Ami     D            G

   to nám bylo sedmnáct, jen sedmnáct a půl roku,

                          Ami D                  G

   [: život tančil kolem nás  a zdál se bez nároků ... :]