Drnová chajda - Greenhorns (Zelenáči) / Michal Tučný / Traditional

29.05.2010 08:50

           G                            C            G

1. Já tu na svým dílci, celkem vzato, bídnej život mám,

                                    D

   a tak vypadám dost schlíple, pámbu ví,

         G                          C        G

   myši začnou rejdit kolem, sotva večer usínám

                          D         G G7

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

          C                        G

R: Dveře mají panty z kůže, vokna nejsou zasklený,

                               D

   kolem kojoti se plíží hladoví,

            G                        C         G

   dovnitř vánice mi věje dírou v střeše prkenný

                          D         G

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

2. Když jsem z domova tam na východě vyšel zbohatnout,

   zkusit, jestli potkám štěstí - kdopak ví,

   sotva napadlo mě tenkrát, že kdy potkám tenhle kout

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

R: Dveře mají …

 

3. Ale rád bych, aby se tu našla dívka laskavá,

   jejíž soucit mě z tý bryndy vyloví,

   jak bych žehnal tomu andělu, že život uznává

   i na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

R: Dveře mají …

R: Dveře mají …