Hroby lásky a snů - Quartet / M. Henderson

29.05.2010 08:28

 C                                  F               C

1. Širá pláň usíná, obzor lampu zhasíná,

                                G          C

   dívku svou nechal tam voják stát,

              F             C           Ami        F

   v srdcích žár, v duších mír, do rtů jejích se vpil,

              C          G            Ami(C)

   [: "musím jít, abys klidná mohla spát." :]

 

2. Jinej kraj, stovky mil, krve proud se v řeku slil,

   osud rád z nevinných daň vybírá,

   a když výstřely zní, loučí se s ní

   [: a pak(to) svý poslední "sbohem" dá. :]

 

         F                     C

R: Oheň hoří duší mou, rudej stín na prsou,

              F         C       G

   k horám v dálce náš sen odletěl,

            F                   C         Ami

   ztratil kůň cestu svou, hrdinů hroby jsou,

           C             G         Ami

   teď už vím, co jsem dřív vědět měl,

             C          G         C

   proč já blázen jsem neváhal a šel.

 

3. Vlčí máky a rmen, řady křížů, řady jmen,

   hroby snů a hroby lásky tam jsou,

   zoufalství zbylo v nás, v duši studí led a mráz,

   [: to si přál svět pro větší slávu svou. :]

 

4. Starej dům v údolí, k nebi stoupá modrej dým,

   tam dívka svůj sen marně sní,

   zhasil Bůh jeho svíc, kdo si troufá jí říct,

   [: že se k ní nikdy víc už nevrátí. :]

 

              F                   C         Ami

R: + ztratil kůň cestu svou, hrdinů hroby jsou,

             C             G         Ami

     teď už vím, co jsem dřív vědět měl,

               C          G         C F G C

     proč já blázen jsem neváhal a šel ...