Kamion - Cop / Lester Flatt

29.05.2010 08:14

         G

1. Jó, každej den s kamionem

                             D

   já vod města k městu se hnal

       G                     C

   a rval bych se snad s uragánem

      A           D          G

   a jen s tebou po nocích spal.

 

R: Kolik jsem dnů v tejdnu sám,

    kolik jsem dnů v tejdnu sám,

    vobjíždím svět a volám "pojď zpět!",

    kolik jsem dnů v tejdnu sám.

 

2. A když pak někdy nebyl jsem s tebou,

   za volantem dál jsem se štval

   a jel tam, kam silnice vedou,

   abych ti pak víc peněz dal.

 

R: Kolik jsem …

 

3. Jó, jednou pak přijel jsem domů,

   tam čekal mě chlad čtyřech stěn,

   teď ptám se i korun stromů,

   kde hledat tě mám každej den.

 

R: Kolik jsem ...

 

    G                         F F# G

R: Kolik jsem dnů v tejdnu sám,

                            D

   kolik jsem dnů v tejdnu sám,

    G                C

   vobjíždím svět a volám "pojď zpět!",

    A           D

   kolik jsem dnů v tejdnu,

    A           D

   kolik jsem dnů v tejdnu,

    A           D           G

   kolik jsem dnů v tejdnu sám.