Kvér a flaška ginu - Country Beat Jiřího Brabce / Traditional / Jiří Suchý

29.05.2010 08:52

      C            F

1. Kdysi a kdesi bylo nemilo,

    G                 C

   minomety metaly a dělo pálilo,

                           F

   pan velitel roty na to nebral ohledy,

    G                       C

   řek', abych si obul boty a šel na zvědy.

 

    C

R: Vyfasujem kvér a flašku ginu,

                 G          C

   skrze tmu si tunel vydlabem,

   přes Waterloo za Hercegovinu,

                           G           C

   podél Mississippi až do Ústí nad Labem.

 

2. I vyšel jsem za malou chvíli směrem k severu,

   aby Turci netušili, že je nežeru,

   že mám bodák na bodání, pažbu k bušení,

   Taliáni nemaj' zdání ani tušení.

 

R: Vyfasujem kvér a flašku ginu…

 

3. V zákopech Němci si tiše seděli,

   aniž tu neděli o mě něco věděli,

   času bylo málo a mě to hnalo tam,

   kde se zdálo, že Tatarům hlavu zamotám, jó.

 

R: Vyfasujem kvér a flašku ginu …

R: Vyfasujem kvér a flašku ginu …

 

4. Švédové si právě pekli vepřový,

   když tu jsem na ně náhle vyběh' ze křoví,

   jejich jediná mě střela minula,

   a tak jsem tu bitvu v Kentu vyhrál tři-nula.

 

R: Vyfasujem kvér a flašku ginu …

R: Měl jsem jenom kvér a flašku ginu,tmou si rádi, kamarádi, tunel vydlabem,

přes Waterloo za Hercegovinu,podél Mississippi až do Ústí nad Labem.

 

Pochodem v bok! Na bo-bo-bodák! K nebi! Totiž: k zemi!