Kvetly máky - Mustangové

29.05.2010 08:24

 1. Kvetly máky kvetly na polích a byl hezký den

    kytky plály, zrálo obilí já jel s bryčkou ven

 

R: jo,ho,ho

    Já jel, já jel, já jel takhle sám

    jo,ho,ho

    Já jel, já jel, to vám povídám

 

2. Kůň můj táhl bryčku za sebou kam jsem táhnul já

    já jsem táhnul jen tak přírodou to přec každej zná

 

R: jo,ho,ho

    Já jel, já jel, já jel takhle sám

    jo,ho,ho

    Já jel, já jel, to vám povídám

 

3. Slunce hřálo dnes dopoledne někde štěkal pes

    mne se holka zdálo o tobě v mezích voněl vřes

 

R: jo,ho,ho

    Já jel, já jel, já jel takhle sám

    jo,ho,ho

   Já jel, já jel, to vám povídám

 

4. Kvetly máky kvetly na polích a byl hezký den

    ráno záhy, třeba v neděli pojedem zas ven

 

R: jo,ho,ho

    Já jel, já jel, já jel takhle sám

    jo,ho,ho

   Já jel, já jel, to vám povídám