Myslím na Colorado - Cop / Ch. Carson / Bill Monroe / Bohdan Chaloupek

29.05.2010 00:00

        G          G7        C                G

R: Myslím na Colorado, jak tenkrát jsem ti hrál

                                    D

   vo kolejích, vo cestách, vo náručích,

           G          G7       C             G

   vše je teď hlavou dolů, ňák utich' hukot kol,

                         D            G  C G

   zlo je dobré, dobro zlé, jako to blues.

 

        G           G7        C           G

1. Jediný, co zůstalo mi, je má hlava v dlaních,

                                  D

   naše láska že prej nikdy nezmizí,

          G             G7          C           G

   a ze slibů, cos' mi dala, zbyla jenom lež cizí,

                    D           G

   jediný, co zůstalo, je trápení.

 

R: Myslím …

 

2. Pustilas' mě rychle k vodě, když jsem sám padnul na dno,

   tolik jsem tě potřeboval, vždyť ty to víš,

   ty sis našla novou lásku, novej dům a spaní,

   jediný, co zůstalo: hlava v dlaních.

 

R: Myslím …

         G             D            G

+ zlo je dobré, dobro zlé, jako to blues ...