New Orleans - Cop

29.05.2010 08:23

     G

1. Já Ztratil jsem lásku v New Orleans

   

    já měl ji rád to každej dobře ví

    C

    vrátit bych se chtěl do New Orleans

      G

    a možná že bych byl i hodnej k ní

    D

    že já ji prohrál v kartách když nebylo co sázet

                             G

    to asi není fér jó to je zlí

 

        C        G       C          G

R: Snad vzpomíná má Mary jak se asi má

                        D       G

   a kdo  ji v temnejch koutech objímá

 

2. Má Mary byla hodná holka zvlášť

    ale chtěla pořád prachy chtěla víc

    a já to zkoušel stokrát všelijak

    jenže v kartách jednou všechno jednou nic

    už asi zase křičí na ní je každej krátkej

    já jinde zkouším štěstí to sví

 

R: Snad vzpomíná má Mary …

 

3. Až vrátím se zas jednou do New Orleans

    a rozrazim ty vrata v báru Jane

    tak zas mě bude plný New Orleans

    a splním ti ten tvůj vodvěkej sen

    prachů plný kapsy a kočí před lokálem

    a budem válet sudy celej den

 

R : Snad vzpomíná má Mary …

 

[: Pak uvidíš má Mary, že jsem za to stál

   už nikdy bych tě v kartách neprohrál :]