Paleta snů - Quartet / P. Craft

29.05.2010 08:30

               G        C    G

1. Z palety snů barvy posbírám,

                                          D

   kreslím život svůj a nechci kolem něj rám,

               G                 Emi

   možná jen sním, jsem pouhej bloud,

                 Hmi D           G

   když toužím svý křídla roztáhnout.

 

           G            C        G

R: Zlatou mívá slunce všedních dnů,

                                    D

   rudou má krev a modrá je do obzorů,

                G                   Emi

   i kůže lidí má mnoho barev, jak vím,

                      Hmi D              G

   a stejně každej z nás černej táhnem stín,

               C        Hmi         Ami       D        G

   já pro svý malování toulám se v noci jen krajinou snů,

              C        Hmi       Ami              D

   já toužím malovat plátna jen duhami těch příběhů.

 

2. Možná jsem slil barvy do sklenic

   a jejich vír pro mě znamenal víc,

   než by znamenat měl, jsem pouhej bloud,

   když toužím svý křídla roztáhnout.

 

R: Zlatou mívá …

 

          Emi         Hmi D           G

3.=2. + když toužím svý křídla roztáhnout ...