Poslední kovboj - Michal Tučný / Zdeněk Rytíř

29.05.2010 08:26

  

     C                                                      G

1. Snad jsem si zmýlil odjezd vlaku, měl zpoždění snad sto let,

                                                     C

   já měl namířeno k táboráku, co měl se konat naposled,

                                                      F

   a místo něj kouř náklaďáků mě v tomhle koutě přivítá,

                     G                             C

   a louky plný paneláků, skrz který slunce prosvítá.

 

 

    C                     F                             C

R: Tak přijíždí poslední kovboj, sombrero vmáčklé do čela,

                          G                        C

   zchvácená herka líně kráčí, jak by dál nést ho nechtěla,

                          F                          C

   tak přijíždí poslední kovboj, a nerad vráží do lidí,

                          G                            C

   tak přijíždí poslední kovboj, a nikdo z vás ho nevidí.

 

 

2. Snad jsem si zmýlil čísla vlaků, co odjížděly do mých snů,

   do prašných cest a do bodláků z mých oblíbených románů,

   kde slunce z rozedraných mraků tančí na hlavních pistolí,

   snad jsem si zmýlil čísla vlaků, tohle je jiný údolí.

 

R: Tak přijíždí …

 

… Tak dojíždím poslední Budvar, jsem namazaném docela,

     hospodská v týhle restauraci, další mi nalejt nechtěla.

     Tak dojíždím poslední Budvar, opile vrážím do lidí,

     tak dojíždím poslední Budvar, co bude dál se uvidí.