Se psy - Cop / Carter Stanley

29.05.2010 08:25

 G                     C

R: Já tady se psy zůstal sám,

       G                       D

   už nepočítám hvězdy nad hlavou,

    G                  C

   má milá skoncovala se mnou,

     G               D             G

   šla svou cestou, já dál půjdu svou.

 

     G                           C

1. Sbohem, moje lásko, sbohem, štěstí,

   G                          D

   obloha se jasní, noc jde spát,

     G                        C

   psi pod mým voknem začli štěkat,

    G             D           G

   nevím vůbec, kde zůstanu stát.

 

R: Já tady …

 

2. Z tvých stop nevedoucích nikam

   se můj pohled vrací do těch míst,

   kde jsem s tebou večer brečel, klečel

   a nechával si špatný noty číst.

 

R: Já tady …

 

       G               D             G

R: + šla svou cestou, já dál půjdu svou ...