Šest bílých koní - Michal Tučný

29.05.2010 08:26

       G

Jako by andělů chór, tam z půlnoční strany hor

                                              G7

píseň divnou začal hrát, vím proč teď přestal vát,

        C

good by Joe, good by Joe

D                            G

šest bílých koní už mě veze tmou

 

 

Ref:

G      C

Sbohem všichni, co jsem znal,

D                          G

já už slyším zlatých kopyt cval.

 

 

Teď už vím, není to sen, že je náhle tak černá zem,

noc bez hvězd a bez mraků, jenom šest bílých oblaků,

good by Joe, good by Joe,

šest bílých koní už mě veze tmou.

 

Ref:

Sbohem vše, co měl jsem rád,

já už vidím bílý hřívy vlát.

 

Jako by andělů chór, tam z půlnoční strany hor

píseň divnou začal hrát, vím proč teď přestal vát,

good by Joe, good by Joe

šest bílých koní už mě veze tmou

 

Ref:

Sbohem všichni...

        C

Good by Irene, good by Irene,

       D

sbohem Marty, sbohem Marty,

        C

good by Joe, good by Joe,

D7                           G

šest bílejch koní už mě veze tmou.