Severní vítr - Jaroslav Uhlíř / Zdeněk Svěrák

29.05.2010 08:50

           C                  Ami

1. Jdu s děravou patou, mám horečku zlatou,

          F                     C

   jsem chudý, jsem sláb a nemocen

                            Ami

   a hlava mně pálí, tam v modravé dáli

       F          G7       C

   se leskne a třpytí můj sen.

 

2. Kraj pod sněhem mlčí, tam stopy jsou vlčí,

   tam zbytečně budeš mi psát,

   sám v dřevěné boudě sen o zlaté hroudě

   já nechám si tisíckrát zdát.

 

   C       C7       F     C                    G7

R: Severní vítr je krutý, počítej, lásko má, s tím,

     C        C7         F             C     G7   C

   k nohám ti dám zlaté pruty, nebo se vůbec nevrátím.

 

3. Tak zarůstám vousem a vlci už jdou sem,

   já slyším je výt blíž a blíž,

   už mají mou stopu, už větří, že kopu

   si hrob a že stloukám si kříž.

 

4. Zde leží ten blázen, chtěl dům a chtěl bazén

   a opustil tvou krásnou tvář,

   má plechovej hrnek, v něm pár zlatej zrnek

   a nad hrobem polární zář.

 

R: Severní vítr …