Sundej z hodin závaží - Michal Tučný / Fešáci / Kris Kristofferson / Michal Bukovič

29.05.2010 08:54

 E                                                 A

Brouzdej trávou za tratí v dlouhých nočních hodinách,

F#mi                H   H7                    E

vše se v dobré obrátí, já se vrátím před tvůj práh.

E                                       A

Nikdy nevěř vteřinám, ty nám jenom překáží,

F#mi                H   H7                 E

je tu lék a já ho znám, sundej z hodin závaží.

 

   E      E7         A                       E

R: Pak se času budem smát někde stranou od lidí,

                     F#                                 H

   naše toulky ranní rosou ať nám všichni závidí.

 

 

Odjezd tvůj je blíž a blíž, vlak už houká v nádraží,

já chci zůstat, ty to víš, sundej z hodin závaží.

 

R: Pak se času budem smát...

 

Odjezd tvůj je blíž a blíž, vlak už houká v nádraží,

já chci zůstat, ty to víš, sundej z hodin závaží.