Tam u nebeských bran - Michal Tučný / Jiří Zmožek / Zdeněk Rytíř

29.05.2010 08:54

 E, A, H7

 

A        E                           H7

Měl jsem rád pár písní - v nich jsem žil.

                                   E

Cesty toulavý - ty, o kterých jsem snil.

          A                          E

S vlídnou tmou, když v létě kraj šel spát,

A      E        H7              E

poznal jsem, že tenhle svět mám rád.

 

 

A     E                    H7

Bez řečí jsem každou práci vzal

                                 E

a měl problémy, že málem jsem to vzdal.

    A                        E

Pokaždé jsem vstal a zkoušel jít

A      E        H7               E

pro tu čest, že směl jsem s vámi žít.

 

 

            H7                     E

R: Měl jsem rád stín stromů, říční proud,

         H7                   E

   štíty hor, co nejdou překlenout.

          A                  E

   Krásnější svět vůbec nehledám.

      A     E       H7          E

   to řeknu vám tam u nebeských bran.

      A     E       H7          E

   To řeknu vám tam u nebeských bran.

 

 

Dětský smích a vlání koňských hřív,

něco moudrých vět, co měl jsem znát už dřív.

Slunce zář když hřála do tvých zad,

poznal jsem, že tenhle svět mám rád.

 

 

R: Měl jsem rád...