Tvá máma ví - Cop / Lester Flatt

29.05.2010 08:27

              G       C      G

1. Tvá máma ví, kdo měl tě rád,

                                D

   táty hned já chtěl jsem se ptát,

               G           C

   kdy dceru svou mi může dát,

                G    D          G

   přešlo pár dní, jsem celkem rád.

 

               C                           G

R: Já před láskou, já před láskou tvou utíkám,

                           D

   už poslední snad šanci mám,

               G             C

   každej se ptá, kam pospíchám,

               G    D      G

   já před láskou tvou utíkám.

 

2. Chtělas' mě jen pro sebe mít,

   na polštář svůj mý jméno šít,

   prstýnek dát, peníze vzít,

   zakázat hrát, kouřit a pít.

 

R: Já před láskou …

 

3. Že prej, drahá, máš se mnou kříž,

   ať se vrátím, marně prosíš,

   než s tebou žít, rád umřu spíš,

   počkej let pár, pak uvidíš.

 

R: Já před láskou …

R: Já před láskou …