V pátek ráno

29.05.2010 08:32

     G                             Emi

1. Snad v pátek ráno zastavíš se u mě zas,

    C           F                   G

    a vykřičíš tam všechny přání.

    G                             Emi

    Do starý vrby co jí déšť na listí hrál,

    C       D             G

    že nejsi lásko nikde k mání.

 

     Hmi       C            G

R: Teď se mi jen po tobě stýská,

     Hmi       C            G

     a sám se bojím k tobě jít.

     Hmi       C            D

     Pod oknem ti na flétnu pískám,

     C         D      Hmi

     proč nejdeš lásko otevřít.

 

2. Já vím, že prohrál jsem svou šanci velikou,

    protože jsem na flámech hrál.

    Že jsem pořád jenom za svou kytarou,

    věř mi lásko, já o tebe stál.

 

R: Teď se mi jen …

 

3. Snad v pátek ráno zastavíš se o kus dál,

    v tomhle to doufám mi jen zbývá,

    nedá se nikdy ničím vrátit čas

    a žal se z duše těžko smývá.

 

R: Teď se mi jen …