Všichni jsou už v Mexiku - Michal Tučný / G. D. Brown / Zdeněk Rytíř

29.05.2010 08:54

      D

1. Kde jen jsou a kde jsem já,

     A

   proč všechno končí, co začíná,

     Hmi           E7

   smůla se na mě lepí ze zvyku

   A                    A7

   a všichni jsou už v Mexiku.

 

     D                                                        A

R: Všichni jsou už v Mexiku,   Buenos Dias, já taky jdu,

   Hmi                        E7                                      A             A7

   aspoň si poslechnu pěknou muziku,   co se hraje v Mexiku.

 

 

2. Kde je můj kůň, co mě mě nést blátem měst a prachem cest,

   dělal, že se ho to už netýká, asi šel do Mexika.

3. Kde je ta holka, co měl jsem rád, už tu na rohu měla stát

   s pihou na svým krásným nosíku, už se asi nosí někde v Mexiku.

 

R: Všichni jsou …

 

4. Kde je můj pes, co mě hlídat měl, že nezaštěkal, kam jen šel,

   bez obojku a bez košíku už se asi toulá v Mexiku.

5. Kde je ten náš slavnej gang, postrach saloonů a postrach bank,

   nechali mi všechno pěkně na triku a už jsou někde dole v Mexiku.

 

R: Všichni jsou …

 

6. Kam šel barman, teď tu stál, a chlapů houf, co s nima hrál,

   jen zatykač s mojí fotkou visí tu a ostatní jsou v Mexiku.

7. Kde je ten chlápek, co tu spal, a ta kočka, co jí nalejval,

   šerif právě bere v baru za kliku, asi jsem měl bejt už taky v Mexiku.

 

R: Všichni jsou …

 

Cdur

 

   F                                                         C

R: Všichni jsou už v Mexiku,   Buenos Dias, já taky jdu,

   Dmi                       D7                                      C             C7

   aspoň si poslechnu pěknou muziku,   co se hraje v Mexiku.