Zatracenej život - Greenhorns (Zelenáči) / Charles L. Seitz / Elmer Rader / Joe Louis / Jan Vyčítal

29.05.2010 08:24

 G                C        G                                         D

1. To bylo v Dakotě po vejplatě,   whisky jsem tam pašoval,

   G                    C           G                                         D        G

   a že jsem byl sám jako kůl v plotě,   s holkou jsem tam špásoval.

 

2. Šel jsem s ní nocí, jak vede stezka, okolo červených skal,

   než jsem jí stačil řict, že je hezká, zpěněnej býk se k nám hnal.

 

    G        C             G

R: Povídám: jupí, čerte, jdi radši dál,

                         D

   pak jsem ho za rohy vzal,

   G                C         G

   udělal přemet a jako tur řval,

           D     G

   do dáli upaloval.

 

3. To bylo v Dawsonu tam v saloonu a já jsem zase přebral,

   všechny svý prachy jsem měl v talonu, na život jsem nadával.

 

4. Zatracenej život, čert aby to spral, do nebe jsem se rouhal,

   než jsem se u baru vzpamatoval, Belzebub vedle mě stál.

 

R: Povídám…

 

5. Jó, rychle oplácí tenhleten svět, než bys napočítal pět,

   Ďáblovým kaňonem musel jsem jet, když jsem se navracel zpět.

 

6. Jak se tak kolíbám, uzdu v pěsti, schylovalo se k dešti,

   Belzebub s partou stál vprostřed cesty, zavětřil jsem neštěstí.

 

R: Povídá: jupí, čerte, jdi radši dál,

   potom mě za nohy vzal,

   udělal jsem přemet, jako tur řval,

   do dáli upaloval.