Zlatokop Tom - Ruda Harnisch

29.05.2010 08:50

        D

1. Tom dostal jednou nápad, když přestal v boudě chrápat,

           Ddim  A7

   že má se něco stát, a že byl kluk jak jedle,

                                        D

   tak rozhodnul se hnedle a odjel na západ.

     G                D     E                         A7

   Z domova si sebral sílu, krumpáč, bibli, dynamit a pilu,

     D

   mimoto prut a červy, do torny dal konzervy

     A7             D

   a jel zlato vyhledat.

 

                         E

R: Ty jsi to moje zlato, který mám tak rád,

   A7                       D     G      D

   vždyť ty mi stojíš za to život pro tě dát.

   G                  D

   Bez tebe zlato nic není,

   E                  A7

   jen ty jsi to moje potě potě potěšení,

   D

   Zkrátka a dobře

                         E     A7  D

   ty jsi to moje zlato, zlato kočičí.

 

          D

2. Říkal, že je zlatokop o zlato však nazakop,

          Ddim     A7

   neznal jak vypadá. Když marně dlouho kopal,

                                         D

   tak dostal na to dopal, přešla ho nálada.

   G               D       E                                A7

   Sebral si svoji kytaru, dal si nalejt whisky, brandy v baru

     D

   a za poslední nuget svý holce koupil puget

     A7             D

   a přitom jí zazpíval:

 

R: Ty si to moje …