Zvony mě do dáli zvou - Originál: Roll In My Sweet Baby's Arms Poutníci / Lester Flatt / J. Šulák

29.05.2010 08:27

            G

1. Jezdím sám, nikde nemám stání,

                              D

   ví bůh, kde složím hlavu svou,

    G                  C

   život je krátký, chtěl bych domů zpátky,

       D                G

   i zvony mě do dáli zvou.

 

     G

R: Zvony mě do dáli zvou,

                     D

   zvony mě do dáli zvou,

     G                     C

   zvuk známejch zvonů mě volá zpátky domů,

     D                G

   zvony mě do dáli zvou.

 

2. Svý srdce mám u jistý dámy,

   co lez' mně k ní můj kamarád,

   teď pro dvě rány mám Kansas zakázaný

   a musím si na psance hrát.

 

R: Zvony …

 

3. Už cejtím, jak můj koník víří

   prach ulic z dřevěnejch zdí,

   má dívka má svátek, jen v očích má zmatek,

   že jedu si pro lásku k ní.

 

R: Zvony …

R: Zvony …